onsdag 29. januar 2014

Hannes hugleik

er lagt til :-)
Klikk her for å besøke henne.

9 kommentarer:

  1. Hei :)
    Bloggen min ligger fortsatt inne med feil addresse - hadde satt kjempepris på om du vil legge inn riktig: www.spitet.blogspot.com
    Takk for jobben du gjør med å samle alle disse bloggene!
    Hilsen Olaug

    SvarSlett
  2. Hei! Har strikket "hele livet", men er ganske fersk som strikkeblogger (blogger om foto) :) Og nettopp lagt meg til som "følger" her. Morsomt å se hva andre holder på med :)

    SvarSlett
  3. Hei:) vil du legge inn min blogg også? Handarbeidsida.blogspot.com :)

    SvarSlett
  4. Blir gjerne med her:) www.majastrikker.blogspot.no

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg har en splitterny strikkeblogg og vil gjerne være med her! Fin samleside med mye god inspirasjon. Min blogg er http://strikkogdatter.blogspot.no

    SvarSlett
  6. Svar
    1. Har lagt deg til, men ser ikke ut til at det fungerer med oppdateringer fra den typen side. Om du vet hvordan det gjøres, så si fra. :-)

      Slett
  7. Er så kjekt med denne oversikten over blogger! Du gjør en knall jobb med å samle alle =) Jeg har fått nylig fått ny bloggadresse og håper du vil oppdatere denne =) : strikkeganga.woolspire.com

    SvarSlett
  8. Flott side med god oversikt over mange inspirerende sider. Legg gjerne inn min side også - https://strikkepinnerogheklekrok.wordpress.com/ :)

    SvarSlett