tirsdag 25. september 2012

Slik legger du til knappen på bloggen din






Fikk et spørsmål om hvordan man får inn knappen herfra.

Slik gjør du:

Kopier koden nedenfor (trekk i nedre høyre hjørne for å utvide, merk teksten inni boksen og trykk Ctrl + C eller høyreklikk > kopier):

 

Gå inn på Utforming

Klikk Legg til gadget der hvor du vil ha knappen. Rull nedover lista du får opp til du kommer til html/javascript. Lim inn koden (Ctrl + V eller høyreklikk) i det nederste feltet og klikk Lagre. Voilà! :-)

9 kommentarer:

  1. Jeg må da vel være med her, ikke sant? ;-)
    Hilsen Synnøve

    SvarSlett
  2. Heia - her vil jeg gjerne være med :).....hvis jeg ikke er med allerede? Mmh... uansett: linker hit på bloggen min nå og blir glad for å være med i det gode selskap :)

    SvarSlett
  3. Utrolig fin side! Jeg vil også være med! Min bloggadresse er: www.cafestrikk.blogspot.ie

    SvarSlett
  4. Jeg tror jeg har falt ut av lista.http://www.hjemmelagastrikk.blogspot.no/

    SvarSlett
  5. Hei. Her har jeg lyst til å være med. Bloggen min er www.enkleting.blogspot.no.

    SvarSlett
  6. Hei - kan jeg bli med på lista? Jeg blogger fra Danmark men på engelsk og norsk - lit blanding av det jeg strikker, det jeg vil strikke + inspirasjon og morsomt strikk jeg finner. Bloggen heter Wool Rocks - feed link: http://wool-rocks.com/blog/feed/ så bør mine oppdateringer komme opp i din liste :)

    SvarSlett
  7. Det er så kjekt med sånne oversiktssider med alle de fine strikkebloggene! Jeg vil gjerne være med på lista =)

    SvarSlett
  8. Her vil jeg også bli med:-)
    Min adr er : http:/strikkelykken.blogspot.com

    SvarSlett